Mirka pracuje v organizaci od listopadu roku 2020. Má mnoho různých povinností, které zahrnují jak administrativní, tak i praktické činnosti související s poskytováním péče a podpory osobám, které potřebují dočasnou pomoc.
Plánuje rozvrhy služby, přiděluje pracovní směny pro pečovatele, zajišťuje aby byly pokryty potřeby klientů, dále se stará o flexibilitu služby dle individuálních potřeb uživatelů.
Organizuje odborný rozvoj pro pečovatele, aby zůstali informováni o nových metodách a technikách a zároveň podporuje tým v každodenní komunikaci a řešení náročných situací.
Udržuje pravidelný kontakt s rodinami klientů a zároveň poskytuje poradenství a doporučení rodinám, jak lépe zvládat každodenní výzvy spojené s péčí o jejich děti.
Zajišťuje veškerou administrativní agendu spojenou s provozem služby (vedení dokumentace, evidence klientů, vyřizování formulářů, ...), soulad s legislativními normami a standardy, které se týkají služby.
Monitoruje kvalitu poskytované péče, zajišťuje, že služba odpovídá standardům a potřebám klientů. Provádí hodnocení spokojenosti klientů a jejich rodin, analyzuje zpětnou vazbu a zavádí zlepšení.
Mezi její koníčky patří pobyt v přírodě, vaření a cestování.